Czemu pisanki ? Bo to pisanie, mój zawód. I Pismo Święte. I coś trochę podobnego do pisanek wielkanocnych, choć nie całkiem... Jan Turnau
Blog > Komentarze do wpisu
Bezwstyd. Kościół się chwieje...

Księga Daniela 9,8
„Wstyd na naszych twarzach, naszych królów i naszych ojców, bo zgrzeszyliśmy przeciw Tobie”.
Bezwstyd na twarzach różnych władców, tych państwowych i tych kościelnych. Wszystkiemu winni inni, ci z Platformy Obywatelskiej albo też - powiedział arcybiskup Gądecki - producenci środków antykoncepcyjnych, którzy dbają o swoją kasę, tworzą zatem programy seksualizacji maluczkich.
Ale teraz zagadka: kto to powiedział? "Uważam, że w szkołach trzeba prowadzić edukację seksualną. Płciowość to dar Boży, to nie potwór. (...)
Potrzebna jest edukacja seksualna dzieci. Ideałem jest, aby zacząć w domu, z rodzicami. Nie zawsze jest to możliwe z powodu wielu sytuacji rodzinnych lub dlatego, że nie wiedzą, jak to robić. Szkoła to nadrabia i powinna to czynić, w przeciwnym razie pozostaje pustka, która zostaje wypełniona przez jakąkolwiek ideologię" . Nie, nie ktoś z „Gazety Wyborczej”: papież Franciszek podczas lotu z Panamy do Rzymu. Kościół się chwieje... Oczywiście szkolna edukacja seksualna jednak różna bywa, ale właśnie rodzice również. A jeżeli nie chcą, to przecież w tych nowych projektach uczestnictwo w nich ich dzieci to ich wybór, ich decyzja.

poniedziałek, 18 marca 2019, jan.turnau

Polecane wpisy

  • Królestwo zgoła nieziemskie

    Ewangelia Jana 18,33-38 Wielki Piątek. Na pytanie Piłata czy Jezus jest królem żydowskim, odpowiada On precyzyjniej, niż według trzech pierwszych ewangelii. Tam

  • Dzień księdza, dzień Komunii

    Księga Izajasza 61,6 1 List do Koryntian 11,23-26 „Wy zaś będziecie nazywani kapłanami Pana, zwać was będą sługami Boga naszego” . „To jest ci

  • Alleluja!

    Ewangelia Łukasza 19,28-40 Ewangelia Łukasza 22,40-23,56 Niedziela Męki Pańskiej, zwana tradycyjnie Palmową. Jest na dzisiaj tekstów biblijnych dużo. Przede wsz

Komentarze
2019/03/18 20:11:32
Modlitwa Daniela nastapiła w szczególnej sytuacji Mianowicie juz po załamaniu się dynastii Dawda i uprowadzeniu do Babilonu...
Zgrzeszyliśmy, zawiniliśmy i postępowaliśmy bezbożnie, zbuntowaliśmy się i odstąpiliśmy od twoich przykazań i praw. I nie słuchaliśmy twoich sług, proroków, którzy w twoim imieniu przemawiali do naszych królów, naszych książąt, naszych ojców i do całego pospólstwa. U ciebie, Panie, jest sprawiedliwość, nam zaś, jak to jest dzisiaj, jest wstyd, nam, mężom judzkim i mieszkańcom Jeruzalemu, całemu Izraelowi, bliskim i dalekim we wszystkich krajach, po których rozproszyłeś ich z powodu niewierności, jakiej się dopuścili wobec ciebie. Panie! Wstyd nam, naszym królom, naszym książętom i naszym ojcom, bo zgrzeszyliśmy przeciwko tobie. U Pana, Boga naszego, jest zmiłowanie i przebaczenie, gdyż zbuntowaliśmy się przeciwko niemu 10I nie słuchaliśmy głosu Pana, Boga naszego, by postępować według jego wskazań, które nam dał przez swoje sługi, proroków.Nawet cały Izrael przekroczył twój zakon i odwrócił się, by nie słuchać twojego głosu. ''
Prorok otrzymał wizje na kilkaset lat do przodu i były bardzo niekorzystne perspektywy...
W historii Polaków jest wiele podobieństw..Brak państwowości trwał 123 lata i inaczej ale też przykro. Żydowskie zadufanie i wiara w NIEWZRUSZONOŚĆ NBPRZYMIERZA..nie byla rozsądna z uwagi na to że Przymierze zawierało szereg warunków..których nikt nie chciał przestrzegać..Począwzy od króla Jechniasza który Jeremiaszowy papirus wrzucił w ogień a skończywszy na kapłanach tyranach i klakierach. Książęta i inni jednak jakoś sie próbowali ułozyć w Babilonie i jakoś zreformować ale tam już inne realia i brak chwały..
No chyba dlatego oni nad Rzekami Babilinu siedzieli i płakali i zawiesili harfy na drzewach....Ps 137...www.youtube.com/watch?v=TgFsoMnK2xo
-
2019/03/18 20:18:23
-
2019/03/18 20:22:37


Razem z tobą, wolności, nucimy twą pieśń
Heroiczną odwagą poisz dusze
Kiedy cierpisz, wolności, czujemy twój ból
Znieważenie i trwogę do twych rzucamy stóp

Glorii błysk na falach nut wciąż tryumfuje
Grzeszny mrok walki w głębiach poezji niech tonie
Kiedy śpiewasz, wolności, nucimy twą pieśń
Hymn zwycięstwa i chwały rozbrzmiewa na twoją cześć

Jesteś dla nas, wolności, i jawą, i snem
A twój głos jak grom, jak moc przeznaczenia
Śmiały marsz do bram postępu, do krainy prawd
W raju zła mrok, strach, widmo zniszczenia

Dyktatorom terroru - addio
Średniowiecze, fanatyzm - na stos
Niech demony przemocy rządzą tylko we śnie
Tolerancja, wspólnota, odwaga, prawo - nie pięść

Let us sing and rejoice
Make our own history
Songs of hope with one voice
Guide us to victory - liberty, liberty
-
2019/03/18 20:32:18

OSTRO PRZECIW GENDER
Abp. Gądecki: Chłopcy nie powinni po sobie sprzątać
Wyrabianie w chłopcach nawyku sprzątania po sobie według abpa Stanisława Gądeckiego prowadzi do wypełniania ideologii gender, a tym samym kryzysu tradycyjnej, katolickiej rodziny.
,,Fakt''..o pewnych faktach
-
2019/03/18 21:08:37
Awi z demonstracji wróciła łagodna jak baranek. Chyba się w Niej coś łamie :_)
-
2019/03/18 22:03:43
Piękne,piękne Awarcho,nie damy się zniewoleniu.
-
2019/03/18 22:14:54
Abp.Gądecki zapewne wymuskany, to i odszedł od realnego życia.W realu z takim nastawieniem by w brudzie /owe chłopczyki/ ugrzęźli.
-
2019/03/19 00:37:16
---> Dla Awi i Atrojki:

Na youtubie są dziesiątki wykonań tego niezwykłego jeśli chodzi o historię powstania tego utworu (jest to dzieło powstałe nie aż tak dawno w kraju, który negował wartości religijne. Na youtubie nie znalazłem lepszego wykonania. Wszystkie trzy linki to jedno i to samo wykonanie. Pierwsza jednak "wersja" (graficzna nakładka) mnie razi i mi nie odpowiada. Dlatego załączam dwie pozostałe (bez świętych obrazków). Utwór jest skończonym Arcydziełem i wyraża autentyczne, głębokie uczucia. Tekst jest zgodny z tym, co jest nspisane w Ewangelii wg Łukasza. Jednak nie tylko mnie i nie tylko świadków Jehowy odrzucają "pobożne" miny, pozdrowienia i formułki typu: "Szczęść Boże" i "Na wieki, wieków, amen", nabożne, religijne gesty... Kojarzą mi się i są dla mnie wyrażem "twardej" hipokryzji (nigdy w niczyim przypadku imiennie bo tego akurat przecież nie wiem, na pewno jednak w sensie systemu religijnego promującego zachowania dalekie od tych, które znam z Pisma Świętego). DLACZEGO NIE MOŻNA W SPOSÓB NORMALNY i NATURALNY WYRAŻAĆ GŁĘBOKICH i AUTENTYCZNYCH UCZUĆ DO BOGA, DO JEZUSA, DO OSÓB KTÓRE BÓG WYRÓŻNIŁ (MARIA BYŁA JEDNĄ Z NICH) ? Ceremonialne gesty tchną obłudą. Pasują do nich słowa wypowiedziane przez,Boga ustami Izajasza: "Lud ten czci mnie wargami ale serce ich daleko jest ode mnie" Mateisza 15: 7- 9. Kocham tę muzykę. Pierwszej jednak wersji (graficznej nakładki) (nawet jeśli stworzonej przez kogoś w dobrej wierze) nie akceptuję.

1 / youtu.be/QvEQ8pw84mg

2 / youtu.be/PhHm0lzomdA

3 / youtu.be/Ru8Yah-CMv0


Z komentarzy na youtubie:

________________
(Ronnie Moore)

"Superb. As much as I like Schubert, this version is better than his. And thank's for the explanation about Vavilov (I've seen others that indicate he used "anonymous" and "Caccini" to avoid the KGB). Inessa Galante is magnificent here."



________
(roxoto)

"Vavilov worked in the office of the Soviet music publisher. In writing this, he uttered two forbidden words. The lack of the rest of the prayer speaks through silence. The piece was published in about 1970 and attributed as a rediscovered piece of Caccini. He dared not call it his own. Vavilov died a couple of years later in poverty. This piece is his cry from the Soviet Union."

/ Vladimir Fyodorovich Vavilov /

/ Giullio Caccini /

/ Inessa Galante /
-
2019/03/19 00:51:40
Na youtubie są dziesiątki wykonań tego niezwykłego (jeśli chodzi o historię jego powstania) utworu. Jest to dzieło powstałe nie aż tak dawno w kraju, który negował wartości religijne.


goo.gl/images/pxMnq1

en.m.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Vavilov_(composer)

---> DLACZEGO NIE MOŻNA W SPOSÓB NORMALNY i NATURALNY WYRAŻAĆ GŁĘBOKICH i AUTENTYCZNYCH UCZUĆ DO BOGA, DO JEZUSA I DO OSÓB KTÓRE BÓG WYRÓŻNIŁ (A MARIA BYŁA JEDNĄ Z NICH) ??
-
2019/03/19 01:05:21
/ Utwór był skomponowany w roku 1970 przez Vladimira Vavilova w ZSRR, a nie na przełomie XVI i XVII w. we Włoszech Giulio Cacciniego, Vavilov po skomponowaniu opublikował go anonimowo /
-
2019/03/19 01:11:30
przez Giulio Cacciniego
-
2019/03/19 01:31:09
_______________
Izajasza 29: 13
_______________


13 "Wyrzekł Jahwe: Ponieważ ten lud
zbliża się do Mnie tylko w słowach,
i sławi Mnie tylko wargami,
podczas gdy serce jego jest z dala ode Mnie;
ponieważ cześć jego jest dla Mnie tylko
wyuczonym przez ludzi zwyczajem"

___________________
Mateusza 15: 7- 9
___________________

7 "Obłudnicy, dobrze powiedział o was prorok Izajasz:
8 5 Ten lud czci Mnie wargami,
lecz sercem swym daleko jest ode Mnie.
9 Ale czci mnie na próżno,
ucząc zasad podanych przez ludzi."


______________
Marka 7: 5- 9
______________

5 "Zapytali Go więc faryzeusze i uczeni w Piśmie: Dlaczego Twoi uczniowie nie postępują według tradycji starszych, lecz jedzą nieczystymi rękami? 6 Odpowiedział im: Słusznie prorok Izajasz powiedział o was, obłudnikach, jak jest napisane:
Ten lud czci Mnie wargami,
lecz sercem swym daleko jest ode Mnie.
7 Ale czci Mnie na próżno,
ucząc zasad podanych przez ludzi.
8 Uchyliliście przykazanie Boże, a trzymacie się ludzkiej tradycji, . 9 I mówił do nich: Umiecie dobrze uchylać przykazanie Boże, aby swoją tradycję zachować."

/ Wg BT, katolickiego przekładu Biblii Tysiąclecia, Pallottinum /
-
2019/03/19 01:41:43
1 / youtu.be/4mBJIbQHTHY

2 / goo.gl/images/pxMnq1

3 / youtu.be/Y0TfkrCKWAs

4 / youtu.be/Ru8Yah-CMv0
-
2019/03/19 05:53:35
Mnie śpiewy operowe zupełnie nie wciągają, denerwują wręcz. Ale nie denerwuje to, że inni tak się tym zachwycają - nawet coraz mniej mnie irytuje to - gdy ktoś próbuje narzucić swoje mniemanie o wyższości "operowego wycia!" nad zwykłym pozdrowieniem zwykłego człowieka: bądź pozdrowiona!
Nie moja to rzecz!
Ale dzięki za linki.
Muzycznie - lubię i pięknie mi brzmią Godzinki, Anioł Pański...... np. www.youtube.com/watch?v=Y8_3O17YTQ4
Ludzi prawdziwie uduchowionych muzyką - nie spotykam, może niekiedy takich czujących potrzebę uduchawiania się .................................... albo bycia postrzeganymi jako ktoś intelektualnie panujący ponad ciemnogrodami ...........
-
2019/03/19 07:16:01
PEDAŁY I LESBY...NIE RÓBCIE Z POLSKIECH SZKÓŁ I POLSKICH PLEBANII,,,GOMORY!!! ANI SODOMY...Z ZAKRYSTII TEŻ!..!!
- CHŁOPY NIE SPRZATAJCIE W DOMU..CHŁOPCY TEŻ..od tego sa kobiety
-Polacy bijcie regularnie kogos w domu ..to takie męskie i czysto hetero ...Tradycyjnie!! i Ludzkie!!
-Stwórzmy w Warszawie park Hetero z monumentami trzech wieszczów hetero-pro-life . Mozna wykorzystać istniejace do niedawna pomniki.a inne postawić.
- Nie Pozwolimy Deprawować w Szkole za państwowe pieniądze..Od tego są specjaliści!! i inne miejsca!! Pieniadze też inne..
- Trzaskowski wraz z rodziną do komunii!!
-
-
2019/03/19 07:23:45
Dziecięce buciki i sukieneczki i wianeczki wysłajcie do Franciszka....On wam uwierzy i przytuli. Tutaj nie koniecznie ...Grzech ..grzech grzezch... nawet tak mysleć...
Czarni są po prostu biali i święci...Przedcież to jasne..

-
2019/03/19 08:09:28
Swojąą droga istnieje jednak pewien WYBITNY KONTRAST W STOSUNKU DO ODMIENNOSCI..
- ŚRODOWISKO LGBT ISTNIEJACE W KOSCIELE JEST NAPASTOWANE...I OSMIESZANE I KRYTYKOWANE PRZEZ WIELU
- SRODOWISKO LGBT..W,, CYWILU'' POZA KOSCIOŁEM ZNAJDUJE WIELE WYROZUMIENIA..
A dlaczego? i jedni i drudzy cierpia z powodu takiej samej grzesznej skłonności..
Miejmy zatem umiłowani więcej współczucia do tych ludzi..!
Jakze straszne cisnienie emocjonalne musi przezywać osobnik słuchający grzesznych spowiedzi wiedząc ze jemu nie wolno tego robić..i ma obowiązek jeszcze nauczać czystości mysli i czynów!!
Czy mozemy sobie wyobrazić siebie w takiej sytuacji?? Jak oprzeć się tym kochanym paniom i panom ..miłym i czułym którzy otaczaja nas szacunkiem i uwielbieniem a my tak wiele dla nich znaczymy...?? Są tuz tuż ..na dotyk na wyciagniecie ręki..
A my tak czy owak ..jesteśmy NAD NIMI..! Wiemy ze nawet gdyby coś ..to bedą nas chronić i kochać i osłaniać ... Bo muszą...!
No kto by sie oparł kto?.. Czort nie śpi...
-
2019/03/19 08:33:35
Dzieje się naprawdę coś ZŁEGO i nie dziwię się, że Warszawa wie o tym najlepiej - bo stamtąd - z centrum - z tych centralnych instytucji - wysyłani są wysłannicy w najskrytsze zakamarki kraju - tu nawet do nas - w punkty zabite dechami! - i ku przerażeniu rodziców - ingerują w życie rodzin, podstępnie, gwałcąc wszystkich i wszystko oraz odpowiadając na wyrażany protest : Tak musimy.
Ludzie systemu. Po trupach do celu, bo tak muszą.
Co na to dzieci?
Czekają na następną "ingerencję", będzie choć kilka dni milej w szkole............ zupełnie nie kojarzą, że ci "mili" choć przez kilka dni "gwałciciele" , zwolennicy przymusu i przemocy - odbiją sobie tę wymuszoną konieczność nieużywania przemocy i bycia miłym, nawet przez kilka dni - wystawiając swoim podopiecznym ze swojego przedmiotu 80% ocen niedostatecznych i poprawek ....................Dołączam do protestu: Ręce precz od dzieci wy wszyscy politowania godni jacyś nie wiadomo skąd wytrzaśnięci edukatorzy!!!!!! Bogu dziękuję, że moje dzieci są już dorosłe, że to, co ja i one przeszły przez całą tę - szumnie nazwaną - edukację - mamy za sobą!
Teraz - jak się mówi - duże dzieci ---- dużo większe problemy...........
-
2019/03/19 10:40:49
Druga kolumna - ośmieszająca cały ten protest rodziców - jest mniej groźna, może skuteczniejsza w osiąganiu swoich celów - rozpowszechniają w sieci filmy i fotki z protestu rodziców, na których to robionych przez nich ujęciach widać prawie samych dziadków i babcie.
-
2019/03/19 13:41:58
Atrojko,
co do drugiego punktu, błędem była godzina PROTESTU. O godz, 16-tej to większość rodziców odbiera jeszcze dzieci ze szkoły i wiezie je raczej do domu niż na PROTEST....
To jest też przypadek mojej córki i zięcia. Dzieci były w tym dniu odbierane ze szkoły o różnych porach....
Była o tym rozmowa z organizatorami po Proteście. I tu jest problem. Można przenieść godzinę na 18-tą, ale wtedy będzie już po godzinach pracy Ratusza. Wiec tez nie dobrze. My protestujący też się uczymy i nabieramy doświadczenia. Może założymy żółte kamizelki z naklejkami WARA OD NASZYCH DZIECI i będziemy tak chodzić na co dzień, do momentu odrzucenia tej hańbiącej KARTY ....;)
-
2019/03/19 14:09:54
@Stokrotny
napisał:

"Izajasza 29: 13
13 "Wyrzekł Jahwe: Ponieważ ten lud
zbliża się do Mnie tylko w słowach,

[...]
Ponieważ szan.komentator podaje żródło, że cytat pochodzi z Biblii Tysiąclecia,
zgłaszam niniejszym fałszerstwo. W Biblii Tysiaclecia czytamy:
13 Wyrzekł Pan: Ponieważ ten lud....
itd.

Wedle przepisów PRAWA AUTORSKIEGO I EDYTORSKIEGO jest to nadużycie, za które grozi odpowiedzialność.
Proszę zatem cytować Biblię Swiadków Jehowy, gdzie ten cytat brzmi tak:
13 I Jehowa mówi,.....

ps. Podałam tylko ten przykład, ale jest ich więcej! Niedobrze to swiadczy o uczciwości komentatora i pośrednio - jego współwyznawców.
-
2019/03/19 14:22:03
Przy okazji:
słucham muzyki, chórów i spiewów tylko w Kosciele i w salach koncertowych.
W domu są inne obowiązki.
Wiec nie korzystam z linków.
-
2019/03/19 14:53:05
NIE STOKROTNY NAPISAŁ TYLKO IZAJASZ NAPISAŁ i Jezus go zacytował. A wydawcy III i nadtępnych wydań Tysiąclatki ( NIEWIERNI I NIELOJALNI WZGLĘDEM TEKSTU ŚWIĘTEGO PRZEPISYWACZE ) zostaną pociągnięci przez Autora do odpowiedzialnośvi ZA TO, ŻE W ZŁEJ WIERZE I W STU PROCENTACH ŚWIADOMIE FAŁSZUJĄ PISMO ŚWIĘTE.
-
2019/03/19 14:58:29
/ Ja cytuję z pamięci z I i II wydania Tysiąclatki, a Awi kopiuje (jak ma taką potrzebę z wydań które bezczelnie fałszują natchnione i nienaruszalne słowo Jahwe ! Robi tak, ponieważ jest pod wpływem faľszywych arcyapostołów (którzy wyglądają jak baranki ale nimi nie są) iktórzy Jej mydlą oczy ! ! /
-
2019/03/19 15:09:00
No tak prawda ..niedobrze.. Chyba ze Stonogi cytował Pierwsze wydanie Pallotinum w którym Imieę wystepowało w całym Starym Testamencie..
Tego niestety nie napisał...A oto fragment z Wikipedii o tym tłumaczeniu
Protestancki biskup Andrzej Wantuła, który był też członkiem Komisji Tłumaczeniowej Biblii warszawskiej, ocenił Biblię Tysiąclecia jako dzieło pionierskie, w którym nie należy patrzeć na poszczególne słowa, lecz chcieć widzieć całość. Swój artykuł o Biblii Tysiąclecia kończył słowami: Osobiście sądzimy, że bibliści katoliccy dokonali wielkiego dzieła: dali swemu Kościołowi całą Biblię w nowoczesnej polskiej szacie[20].

Pierwsze wydanie Biblii Tysiąclecia spotkało się również z entuzjastycznym przyjęciem polskich Świadków Jehowy, ponieważ jako pierwszy polski przekład używało imienia Boga Jahwe, wszędzie tam, gdzie występowało ono w hebrajskim oryginale... Andrzej Wantuła krytykował tę decyzję: Robi to szokujące wrażenie i sprawia, że Bóg Starego Testamentu staje się czytelnikowi jakiś obcy, daleki i zostaje zepchnięty do rzędu bogów mitologii semickiej .!!..
DALEJ ZA WIKIPEDIĄ
...Ponieważ od II wydania Biblia Tysiąclecia nabrała cech tekstu oficjalnego, patronat nad nim objął Episkopat Polski. Uchwała 151 Konferencji Plenarnej Episkopatu Polski z dnia 19 lutego 1976 zadecydowała, że (cytat fragmentu ze Słowa wstępnego redakcji naukowej do trzeciego wydania): (...) w niniejszym wydaniu wprowadza się w miejsce wyrazu JAHWE, stosowanego w dwóch pierwszych wydaniach BT, tradycyjne zwroty Pan lub Pan Bóg czy też Bóg z wyjątkiem nielicznych przypadków, gdzie pozostawienie biblijnego imienia Boga jest merytorycznie konieczne (np. Wj 3,14n)[45]. Zmiana ta nastąpiła na życzenie prymasa Stefana Wyszyńskiego, wbrew pismu Jankowskiego, Stachowiaka i Romaniuka, którzy podkreślali, że samo słowo jest trudne do zamiany, a przekład powinien pozostać maksymalnie wierny wobec języków oryginalnych.

Tak więć dopiero 3 wydanie B.T.. wskutek woli Episkopatu i Wyszyńskiego zmieniło ten stan rzeczy. Też nieuczciwie.

Jeszcze ciekawostka personalna..i obyczajowa,,W skład Zespołu Rewizyjnego weszło 6 osób, również w Zespole Korekty Literackiej wymienionych zostało 6 osób, m.in. Hanna Malewska, Jan Parandowski i Jerzy Zawieyski.

Otóż ten pan o olbrzymich zasługach dla kultury i nie tylko tragicznie zmarły po wydarzeniach roku 1968...był dotkniety ,,sodomską skłonnością i wiedzieli o tym dostojnicy kościoła i partia i środowiska literackie..i inne. Ale wtedy była inna kultura...Nagonki jednak nie wytrzymał...Był odważnym posłem..na Sejm..w trudnych czasach...Ktoś bijący sie w piersi pisał cykl w Tygodniku ..Jerzy Zawieyski'',, człowiek któremu nie pomogłem''
Jego kochanek St .Trebaczkiewicz był wykładowcaą KUL... i tak się dzieje ta balllada...
-
2019/03/19 15:23:35
Józefa Hennelowa tak też uczciwie pisze o tym uczciwym zwiazku tych dwóch kochajacych sie mężczyzn..Homoseksualny związek obu był przez pisarza ukrywany. Józefa Hennelowa wspominała: "Nigdy żeby już wspomnieć ten smutny fakt nie widziałam Jerzego Zawieyskiego z tym jego Stasiem. O tym się wiedziało, to był trwały związek, ale kiedy on przyjeżdżał do Krakowa, to zawsze sam". Jednak do Kalwarii Zebrzydowskiej jeździli już razem, gdzie przyjmowani byli w klasztorze przez ojców bernardynów.

Pochowany został w Laskach pod Warszawą we wspólnym grobie z Zawieyskim.

Jakoś ludzie mieli innna kulturę...co nie kochane panie?

Katolickie antygenderowskie wychowanie Jerzego zostało w ego pamietnikach opisane...skromnie.. .Gdy dowiedział się jak kobieta i mężczyzna obcują miał 15 lat ..Kościół dbał by o seksie hetero nie mówić. Wg jego osobistych wspomnień ..Jako 15 latek dowiedział o fizjologicznych aspektach tego co wiedział tylko ze stwierdzenia że,, Bóg go stworzył''.Mamusia była bardzo wierna katoliczką..
Gdy dowiedział się którym otworem z ciała kobiety wychodzi noworodekk..był w szoku,,szokiem było tez dla niego obcowanie kobiety z mężczyzną..Okreslił to jako coś bardzo upodlonego i plugawego..Skierowanie popędu ku męskości nie było jakby przypadkiem.. Było pożądaniem świetośći męskiej bo kobieta..to kobieta..
SKĄD MY ZNAMY TEN PROBLEM..?. I KTO DZISIAJ NIE CHCE USWIADOMIENIA DZIECI?
-
2019/03/19 15:24:28
Awi (mimo żexstoi murem przeciwko sofomicie Biedroniowi) w kolegium redagującym Tysiąclatkę woli zboczeńców i falszywych nauczycieli niż czyste słowo Jahwe i Jego Syna Jezusa Cheystusa. Podobnir Nazumi, stoi murem przeciwko pedofilom (tego akurat się domyślam bo nie pamiętam wszystkich Jego wpisów) ale na swoim blogu "Luna mogoyliwa" rozprawia wyłącznie o seksie. Oboje z Awi (i nie tylko) jak już napisałem wcześniej (i swoimi fałszywymi nauczycielami których podziwiają) pewnym krokiem zmierzają do jednego o tego samego dołu.
-
2019/03/19 15:27:37
sodomicie
-
2019/03/19 15:29:56
---> Luna migotliwa & Nazumi13 :_)
-
2019/03/19 15:34:14
/ Dodam, Nazumi13 to osoba z o wiele wyższej półki, Biedroń Mu nawet do pięt nie dostaje (nie wiem tylko czy jeszsze polecam Jego blog ) /

-
2019/03/19 16:39:03
/ Kościół (co już wcześniej na tym blogu napisałem) opuszcza się nie z powodu bezwstydu z jakim ci lub inni jego członkowie postępują ale wyłącznie z powodu fałszywych, niebiblijnych doktryn jakie kościół po Chrystusie do swojej teologii wprowadził i jakich nadal naucza. Kościół to nie instytucja ale zgromadzenie ludzi, którzy studiują nauki Jezusa Chrystusa, nauczają ich drugich i zgodnie z nimi postępują. Kościół katolicki w naszym kraju (również poza nim) nie przystaje do tego standardu.
-
2019/03/19 16:41:38
/ Dotyczy poprzedniej "Pisanki"/

<---
-
2019/03/19 17:23:43
Stonoga czy to ma znaczenie kto z jakiej półki..? Liczy się tylko ta półka Najwyższa
Bóg użyje swojej siły, żeby zniszczyć mocarzy.
Choćby powstali, nie mogą być pewni swojego życia.
Bóg daje im poczuć się pewnie i bezpiecznie+,
ale Jego oczy śledzą wszystko, co oni robią.
Na chwilę zostają wywyższeni, a potem już ich nie ma.
Zostają poniżeni+ i zebrani jak wszyscy pozostali,
zostają odcięci jak kłosy zboża.
[Hioba]

-
2019/03/19 20:33:41
Ma Awarcho znaczenie, ponieważ Bóg tak jak za dni Noego posługuje się wyłącznie jedną grupą ludzi, którzy wskazują bkiźnim co powinni robić. Są to świadkowie Jehowy, a nie Mormoni (ani żadna inna dzisiejsza organizacja religijna). Jedynym powodem, który nie pizwala tym, do których adresowana jest dobra nowina o królestwie Jehowy stanąć po Jego stronie jest zarozumiałość i brak pokory. Mówię o tych do których dzisiejszy głosiciel dobrej nowiny dociera. Ludzie zwyczajnie lekceważą tę działalność i co którzy świadomie to robią ooniosą tego nieprzyjemne konsekwencje. Wierzę jednak również, że ludzie którzy nie okżą posłuchu ogłaszanej dobrej nowinie z powodów których my nie znamy ale zna je Bóg mimo iż zginą tak jak wszyscy ci którzy odmówili przyłączenia się do Noego (dla dzisiejszych teologów śmieszna, nieprawdziwa historia mimo że dla Jezusa taka nie była) nardzo możliwe że będą mieli później zmartwychwstanie. Zgodnie z Jana 5: 28- 29. Watch Tower stoi dzisiaj na stanowisku, że mimo wszystko nie . Ale mi osobiście trudno w to uwierzyć bo wiele osób z powodów których nie znamy może myśleć inaczej inaczej, nie koniecznie muszą one również grzeszyć przeciwko duchowi świętemu. Bez względu na sytuację jaka jest (a jest ona z dnia na dzień coraz gorsza) Bóg musi wcześniej czy później to wszystko, tak jak powiedział Jezus, zakończyć. Po Armagedonie Diabeł nie będzie miał już wpływu na to aby ludzi takich jak np. Awi zwodzić. Dużą zasługę że tak jest ponosi Diabeł i Jej Nauczyciele a nie tylko Ona. Diabeł jak mówi Apokalipsa "zwodzi narody". Myślę więc że ludzie którzy zginęli w potopie, zostali wybici przez Izraelitów gdy ci wchodzili do Kaananu bo postępowali niemoralnie, a także wiele innych którzy zginęli w różnych okolicznościach z bezpośrednoego wyroku Bożego będą mieli później zmartwychwstanie. Po to aby bez żadnych przeszkód (ze,strony Doabła i jego szatańskiego systemu) mogli bez jakichkolwiek przeszkód zadecydować o tym czy chcą służyć Bogu i być Mu posłuszni czy nie. Ale to są akurat moje prywatne poglądy zasadzające się na tym, że Watchtower wielokrotnie zmieniało już swoje pogląsy na temat tego jak rozumie te i inne wersety bi lijne. Poglądy te (nawet jeżeli na wiele spraw nie w czasie niejednolite) nie naruszają prawd podstawowych: kim jest Bóg, vo zamierza uczynić i jakie moealne wymagania nam stawia. Reszta, nawet jeśli nie do końca wszystko rozumiemy w tym kontekście nie jest aż tak istotna. Jeśli nie chcesz prowadzić się moralnoe zawsze znajdziesz dobry argument na to aby tego noe czynić. Oczywiste jest dla mnie, że zmartwychwstania nie będą miały wyłącznie osoby, które z punktu widzenia Boga grzeszyły i osiągnęły poziom grzeszących przeciwko duchowi świętemu. Kto się do takich osób zalicza myślę że (poza Diabłem, Adamem, Ewą i Judaszem) noe możemy tego wiedzieć (nawet w przypadku potencjalnie idących na rzeź w bitwie Armagedonu), tak kakoś czuję. Nie nam o takich rzeczach sądzić mimo że czasami wnioski same dię narzucają. Nie możemy jednak zapominać o tym, że jeśli Bóg czegoś nam w sposób nie budzący jakichkolwiek wątpliwości nie wyjawił to lepiej w wyciąganiu zbyt daleko idących wniosków być ostrożnym. Wiedzę o Jehowie czerpię z Jego natchnionego Słowa, przyglądam się temu co stworzył, a także temu do czego dopuszcza, nadto respektuję Jego Organizację. Wyciągam rwnież wnioski, które zgodnie z tym właśnie darem jaki nam wszystkim dał, nie urągają zdrowemu rozsądkowi.
-
2019/03/19 20:35:44
nie pozwala
-
2019/03/19 20:41:36
/ Sorry za pozostałe niedociągnięcia, myślę jednak że tekst jest jasny więc nie muszę go przepisywać /
-
2019/03/19 20:44:02
---> Zacznij studiować poważnie Biblię (Pismo Święte) zanim będzie za późno.

/ Jeśli nawet później Bóg Cię wskrzesi sądzę, że lepiej już teraz stanąć po Jego stronie /

www.jw.org
-
2019/03/19 20:54:29
/ Historia również uczy i pokazuje, że lojalne osoby (w tum wypadku dla Boga) to nie te, które jak już rozumieją co powinny zrobić zwlekają i zastanawiają się nad tym czy opłaca im się stanąć po słusznej stronie /

"Udziałem zaś bojaźliwych, tchórzliwych i bałwochwalców będzie druga śmierć" Apokalipsa (najlepiej przeczytaj całość).

/ Nie ma więc stuprocentowej gwarancji na to, że jak stracisz życie Bóg zechce Cię wskrzesić, o pójściu do nieba zdaje się również że możesz zapomnieć bo wygląda na to, że wszystkie tam miejsca są już zapełnione /
-
2019/03/19 20:55:37
Niestety.
-
2019/03/19 20:58:05
Wszelkie inne informacje na ten temat na: www.jw.org
-
2019/03/19 21:40:01
Drogi Stonoga.....
- zacznij przejawiać prawdziwą pokorę ! Pomyśl o sobie..
-całość tematu który ,,wyłozyłeś ''jest mi znana doskonale.
-Wg twojej definicji pokora to przyjęcie twojego rozumowania ,,,be zastrzeżęń i bezkrytyczne powtarzanie wytycznych i dostepnych aktualizowanych informacji.
- Twoja ,,grzeczność'' i,, komunikatywność'' jest obliczona i skalkulowana.. czego tutaj dowiodłeś kilkakrotnie.. Gdy brakuje ci argumentów i odwagi wpadasz w wsciekłość.
Bardzo uważnie sledzę powolny acz dostrzegalny proces zmian które odbyły się w Watch Tower i wierzę że to jeszcze długa droga..Nie wiem jak ty odbierasz te zmiany...ale są istotne..,,Niepodważalne Argumenty'' które kiedyś powtarzano ludziom stały się plewą które targa wiatr..bo nie były oparte na Słowie Bozym ale na spekulacjach. Wierchuszka to wie...ale nie mówi tego oficjalnie i jak wiechciem zatyka dziury o ty Coraz jasniejszym swiatle na drodze sprawiedliwego''
Kolejny przykład takiego ujęcia była przypowieść o ,,owcach i kozłach''. Przez kilka lat powtarzano niezłomna prawdę i interpretację ,,Kto dzisiaj odrzuca
Dobra Nowinę głoszoną przez Watch Tower jest kozłem i wydaje AUTOMATYCZNIE WYROK NA SIEBIE!.. Ludzie tobie podobni ,..zapaleni i ,,pokorni ''na twój sposób powtarzali to gorliwie . Gdy bład ktoś sprostował po latach...w literaturze pojawił się zwrot:,, Dawniej sądzono'' dawniej niektórzy mysleli ..dawniej wierzono''
Bezosobowy imiesłów nie ujawniał kto był źródłem tych ,,wieści ''nietrafionych..
,,Dyrekcja'' przez lata wychodziła na prostą jakby przerzucając odpowiedzialność na ten ,,lud pokorny'' za własne interpretacje które sama tworzyła i nakazywała powtarzać od drzwi do drzwi...
No powiedz Stonoga kochany czy Jehowa moze kłamać lub nie widzieć ..albo zasłaniać prawdę? ..aby Gov. Body...strzelało takie byki?

Pomnijcie, głupcy w narodzie!
Kiedy zmądrzejecie, bezrozumni?
Nie ma usłyszeć Ten, który ucho wszczepił,
nie ma widzieć Ten, co utworzył oko,
czy nie ma karać Ten, co strofuje ludy,
Ten, który ludzi naucza mądrości?
Pan zna myśli ludzkie:
że są one marnością..


Nie twierdzę ze to było celowe ale ...może trochę trzeba się do błedów przyznawać?
a przed Bogiem więcej pokory bo samo gadanie nie zawsze jest zdrowe..i osmieszyło niejednokrotnie Tron Boga i Jego AUTORYTET.
..Gdy idziesz do Świątyni Boga npilnuj ust swoich i nie wypowiada zbyt pośpiesznie swoich słów...Bo Bóg Jest w Niebie a ty na ziemi'''
Myslę ze jesteś młodym człowiekiem i zapalonym jak synowie gromu Jan i Jakub którzy ccieli aby spuścić ogień na niegościnnych Samarytan.
Gdy na zimno zanalizujesz fakty z osttniego stulecia mozliwe że coś zrozumiesz.
..ale niekoniecznie. Pokora wg ciebie to przyjmowanie WSZYSTKIEGO co pisze się i słyszy jako Słowa Boga.. Paweł znając swoją zapalczywość i grzeszną naturę oraz ryzyko błędu rozrrózniał : To mówie Ja Paweł a,, to mówi Duch.''.a to mowi Chrystus.''.
Ty i tobie podobni tego nie rozrózniają przypinając Bogu nawet takie niemadre fakty ze Jego Wolą był taki ,,budynek jaki postawiono..// To byla decyzja JEHOWY..a nie architekta...
No ..kto chce niech wierzy..,ze skwery w Warwick też Jehowa rysował.
Wg mnie jest to olbrymia deprecjacia Imienia Boga..
Dawniej 50 lat wstecz w Polsce nikt nie mówił po prostu Jehowa ale ,,Bóg Jehowa ''nie mówił Jezus ale,, Pan Jezus''...Dla mnie jest to hajdamackie i bezczelne niekiedy...i prostackie. Tak prostackie jak twoja reakcja na Fajkę i t.p.
Ty kochaneńki nie studiujesz Biblii na poważnie..ty masz program z gotową interpretacją.. Ja biblię studiuję już 60 lat.. Ty studiujesz Straznicę a biblia jest potrzebna jako argument. Ten argument się często zmienia w zależności od .tzw ,,swiatła'' które ciągle pyka i migoce targane przeciagiem.
Jestes podobnie niezdolny do refleksji jak,, Najlepszy Katolik'' tylko z innej troche półki..

-
2019/03/19 21:49:29
Twoim problemem jest Awarcho, że Ty przez długi czas wierzyłeś w Watch Tower a nigdy tak naprawdę w Jehowę. Ja wierzę w Jehowę i Jego Suna, Jezusa Chrystusa dlatego nigdy na Watch Tower się nie zawiodłem bo znam jego miejsce. A Ty jesteś zwykłym bałwochwalcą podziwiającym ludzi. Dlatego wypisujesz na tym blogu te bzdury które wypisujesz i które mieszasz z Biblią.
-
2019/03/19 22:39:52
Ja powiem coś więcej - dla mnie Najlepszy Katolik i Stokrotki i Bratki to ta sama półka.
Awarcho jest w błędzie, wywyższając Stokrotki i Bratki do "półki wyższej".

Najlepszy Katolik wciąż reklamuje Kościół przedsoborowy, tak Stokrotki i Bratki wciąż swoją "nieomylną" organizację ŚJ. Jeden i drugi wart siebie. Obydwaj przyszli tu by nic nie wnieść, jedynie zareklamować i propagować to, co im wpojono (zaprogramowano).
-
2019/03/19 22:50:45
Stokrotki i Bratki!
Miałem o Tobie (kiedyś) zupełnie inne zdanie, ale od kiedy uporczywie i nachalnie propagujesz bezrefleksyjnie swoją organizację, zdanie zmieniłem. Jesteś bardzo podatny na programowanie, dokładnie tak, jak Najlepszy Katolik.
Jesteś "mistrzem" propagandy swojej organizacji, takim dawno temu podziękowałem bo się zorientowałem o co tak naprawdę tej organizacji ŚJ chodzi. Dobrze obnażasz ŚJ - gratulacje!
-
2019/03/19 23:04:31
"A Ty jesteś zwykłym bałwochwalcą podziwiającym ludzi." Stokrotki i Bratki do Awarcho.

Bardzo podobny sens dawno temu wyraził tu na tym blogu Najlepszy Katolik.
Masz dobrze zryty móżg, niestety, Stokrotki i Bratki.

Co w tym złego podziwiać niektórych ludzi?
Tacy, jak Ty Stokrotki i Bratki doprowadzacie do tego, co mamy i tu nie mam wątpliwości!
-
2019/03/19 23:15:43
Ja też nie mam wątpliwości :_)
-
2019/03/19 23:32:27
Twoje opinie już dawno mnie przestały interesować. Ludzie zaprogramowani mnie nie interesują. Interesują mnie ludzie zdolni do samodzielnego myślenia, których niestety wciąż za mało.
-
2019/03/19 23:42:02
Jak będzie ich więcej, Piramidalny, Twoje życie będzie ciekawsze. Musisz częściej zaglądać na blog Nazumiego, tam nie można się nudzić :_))
-
2019/03/19 23:49:29
Zdecydowanie wolę NICOŚĆ (w piekło nie wierzę) od wieczności z chodzącymi programami. Taka wieczność mnie nie interesuje - nuda i wieczne niewolnictwo. Chyba jest odwrotność - gdybym wierzył w diabła, uznałbym że wyznajecie właśnie to.
Wieczne poddaństwo!!!
-
2019/03/20 00:03:54
Nie da się żyć nie uznając instytucji i organizacji społecznych, które nie my tworzyliśmy. Może Ci się nie podobać szkoła ale musisz do niej uczęszczać, szpital ale być może musisz tam pójść jeśli chcesz pożyć jeszcze parę lat, itd. Nawet gdybyś chciał nie możesz się wyizolować. Na rentę czy emeryturę też nie możesz liczyć jeśli kwestionujesz Pocztę Polską albo własny rachunek bankowy. A to że ludzie w tych instytucjach Ci się nie podobają bo noe spełniają Twoich oczekiwań to odrębny temat. W mojej organizacji religijnej nie znam ani jednej osoby która spełniałaby moje oczekiwaia ale nie robię z tego kwestii jak Awarcho bo ja sam również niczyich oczekiwań tam nie spełniam. Po prostu tolerujemy się nawzajem, z niektórymi bardziej lubimy no lepiej osobiście znamy. Własne niedąciągnięcia i braki jesteśmy zachęcani przez Chrystusa aby pokrywać miłością. Zastanów się jak by wyglądał Parlament gdyby zasiadali w nim wyłącznie ludzie idrntyczni jak Ty i o Twoich poglądach.
-
2019/03/20 06:15:05
Tak, to jest bezwstyd. Polityczni przeciwnicy uczynili sobie oręż z najsłabszych : jedna strona osłania się najsłabszymi, wykluczanymi, spychanymi na margines, druga dziećmi, naszymi dziećmi! A pretekstem jest wprowadzenie światowych nowinek do naszego polskiego programu nauczania....Nie mam już z tym do czynienia, nie mam zdania, nie wiem, po czyjej stanąć stronie - ale - stoję na stanowisku - by zachować się jakoś godnie po obu stronach i nie wyzywać jedni drugich - że jedni to szczujnia, a drudzy to palanciki ............... I jeszcze to oblepianie się - zupełnie jak macanie cudzych pośladków!!!!!! Zgroza!!!
-
2019/03/20 06:49:02
Naprawdę bezwstyd. To oblepianie jest ohydne!
Znam przypadek - może tu już pisałam, bo zbulwersował mnie okropnie. Pewna nawiedzona katoliczka nawiedzała swojego sąsiada tak nachalnie, że jak jej drzwi nie otwierał, to na klamce zostawiała mu a to medaliki, a to różaniec, a to obrazeczki itp. Sąsiad ów, naradziwszy się z ekspertami od przemocy (ma niebieską kartę) - skorzystał z sytuacji i pewnego razu, gdy mu na klamce coś zawiesiła, wyważył swoje drzwi, skopał je lekko i wezwał policję. Tym sposobem pozbył się natrętnej naprawiaczki jego duszy i starych skrzypiących drzwi. A w zamian ma święty spokój i nowe wierzeje do swoich zamkniętych czeluści :)
-
2019/03/20 07:20:41
Stonoga Nigdy nie wierzyłem w WATCH TOWER.. Jestem przekonany natomiast bardzo głeboko że chrzescijaństwo nie miało byc religią w popularnym tego słowa znaczeniu.Szkoiłę synu drogi juz przeszedłem wielokkrotnie i dalej przechodszę.Zmieniają się metody,zmienia się socjotechnika i zmienia sie czas..Ludzie jak ludzie pozostaja ludźmi .Zawsze z takimi ,,bogami '' jakich sobie ulepią albo jakich im ulepiono i wystrugano..wyklepano.Chrystus pozostanie Chrystusem..a Najwyższy Jahwe -Jehowa tez się nie zmieni. Oni nie zmieniaja słowa..ani treści nauczania..Nie robią z siebie ,,Bogów'' bo są Bogami Najpierw Ojciec potem Syn..ludzie natomiast ww swojej gorliwosci i zadufaniu czynią biernie lub czynnie rózne rzeczy. Nie ma takich którzy jakoś by nie bładzili.Proszę Boga i Chrystusa o to abym wiary nie utracił ...najwieksze zagrozenie nie jest jednak w tym ze ludzie sa tacy jak widać..Według opinii pewnego biskupa więcej wierze szkodzą oszołomy niz jawni przeciwnicy czy kontestatorzy. Rozsadna krytyka i pokazanie błędu i fałszywego autorytetu jest rzecza konstruktywną.i potrzebną.
W biblii opisano króla Achaba któremu tylko jeden prorok Michajasz miał odwagę mówić prawdę inni tylko poklaskiwali. Koniec króla i jego małzonki jest ci znany jak sądzę....Co do Watch Tower..dalej korzystam z szerokiego programu dotyczacego etyki ,,czystosci wiary,rozsadku ,stylu zycia ,budowy charakteru bowiem im jestem starszy tym widzę lepiei m imo słabego wzroku..Po prostu Stonoga juz pare lat wstecz przestałem być ćmą która nie wie że ogień ją spali. Tutaj zresztą też rózne ćmy bywają...sezonowe czy super-nowe. W gruncie rzeczy wiele wnosza w nasze zycie ludzie sceptycznie nastawieni do religii..a robia to bez patosu i szczerze.Mniej kłamią,mniej krecą mniej przekrecajamniej tez od Boga oczekują..Nie siedzą mu w kieszeni ani w Jego butach ..Nie mówia ze znaja jego zamysły i Jego wolę. Nie t6umania innych swoim natretnym Światłem Zbawienia..po prostu zyją i nie dorabiaja do tego ideologii...
-
2019/03/20 07:35:54
Oto co jest nam naprawdę potrzebne..bardziej potrzebne niz data Wielkiego UciskuŚroda 20 marcaNie pałaj gniewem  po to tylko, by wyrządzać zło (Ps. 37:8).Ludzie o wybuchowym temperamencie często w złości obrażają innych. Takie zachowanie powoduje problemy w rodzinie. W Biblii nie bez powodu polecono nam wystrzegać się gniewu, obraźliwej mowy i krzyku (Efez. 4:31). Takie zachowania mogą prowadzić do przemocy. W tym świecie agresja jest często traktowana jako coś normalnego, ale tak naprawdę uwłacza naszemu Stwórcy. Żeby móc przyodziać się w nową osobowość, wielu musiało najpierw zerwać z takim szkodliwym postępowaniem (Kol. 3:8-10). Cechą starej osobowości oprócz obraźliwej mowy jest również kłamanie. Na przykład wielu ludzi składa fałszywe deklaracje podatkowe albo kłamie, żeby uniknąć przykrych konsekwencji swojego postępowania. Natomiast Jehowa jest Bogiem prawdy (Ps. 31:5). Dlatego wymaga, żeby Jego słudzy mówili prawdę i nie okłamywali innych (Efez. 4:25; Kol. 3:9). A zatem powinniśmy mówić prawdę  nawet jeśli jest ona krępująca lub niewygodna (Prz. 6:16-19). w17.08 s. 18,

Jest sześć rzeczy, których Jehowa naprawdę nienawidzi; owszem, siedem jest rzeczy obrzydliwych dla jego duszy:17 wyniosłe oczy, język fałszywy i ręce, które przelewają krew niewinną,18 serce knujące nikczemne zamysły, stopy, które śpiesznie biegną do złego,19 świadek fałszywy, który szerzy kłamstwa, oraz każdy, kto wznieca swary między braćmi.Przysł]
Czy jesteśmy zdolni zobaczyć prawdę o sobie?
Czy ludzie zapatrzeni w Boga nie są czasem oslepieni albo czy Bóg nie jest wymmmmmowka wygodna i podręczną.?
-
2019/03/20 07:43:44
Powyżej Tekst Dzienny coś co w kk..nazywaja perykopą..aby katolik tez sie zastanawiał nad Słowem Bozym .
Stonoga spróbuj sam przeczytac wszystkie wskazane teksty z Pisma i uczciwie sie zastanów nad nimi w kontekście własnych braków i ostatnich wpisów. ..o tym staczaniu sie do DOŁU I ZDYCHANIU,
Głupia gorliwość jest wbrew Bogu..i przeciw człowiekowi. i przeciw poznaniu..Budzi głównie odruch obronny..w duszy,
-
2019/03/20 07:46:08
Natomiast ludzie o niewybuchowym temperamencie co robią w złości? Aż ciarki przechodzą na samą myśl, co cichaczem tacy ludzie w złości robią............
-
2019/03/20 07:46:55
Niektórzy - nie mówię, że wszyscy. Ale brak temperamentu może być również szkodliwy społecznie jak jego nadmiar, a nawet bardziej szkodliwy!
-
2019/03/20 07:59:00
Stonoga wierz w BOGA JEHOWĘ CZY Jahweh.. To słowo tak wyklepywane i powtarzane najczęściej BEZREFLEKSYJNIE.. Nie jest pospolitym rzeczownikiem i imieniem jak np. Jack... Żydzi tak dalece otaczali je czcia ze ze wzgledu na swoja religijna przesadę nie wymawiali go tylko pisali ..Chociaż jednak uzywali go w niektórych nazwach jak Marjah ,Elijah , Jehonanan.. Elihu Mihajah....to nie wolno było go wypowiadac jako Imię Boga.
Druga przeciwstawna pozycja to to co dzieje sie teraz...anglosaskie you narobiło wiele szkód .. Wyobraź sobie własne dziecko mówiace do ciebie Józek ..albo Jack..
To co wolno zonie dziecku nie wypada ,, Dlatego mówi się daddy.. vati..tatus tato ..
No można czasem ale ..wyjatkowo. Operowanie Imieniem jak marnym Tynfem budzi u8 mnie niesmak i lęk przed tymi którzy to robia beztrosko ..i bez umiaru.
To takie amerykańskie tam szybko prtzechodzi się na,, ty''..zaraz po przedstawieniu. Mam inne poczucie szacunku i dystansu wobec tych rzeczy. Choć czsem też zartuję..
-
2019/03/20 08:04:32
Rozgrzeszają to wszystko w sobie Awarcho grzechem pierworodnym.Grzech /pierworodny/ zamiast motywować do naprawy,usprawiedliwia nawet najpaskudniejsze czyny.Człowiek w kłamstwie jest sprytny.
-
2019/03/20 08:12:07
Stokrotny Stonogo i przy okazji Wielogłowo-nickowy - nie ulegnij przypadkiem sugestii Pana Redaktora: "Obezwładniać milczeniem" ... Jeśli siebie nie obezwładnisz, to nikogo, a jedynie utwierdzisz zatwardziałych w przekonaniu o tym, że tak są mocni, aż trzeba ich obezwładniać i jednocześnie zamkniesz gęby tym, którzy - jak sami mniemają - mają najwięcej do powiedzenia............. Już od dawna obserwuję to na portalach światowych - świat zamienia się w Gadające Głowy - gadające hasłami, formułkami , programami , paragrafami ------ nigdzie nie ma dialogu. Nigdzie!
Idę sobie z Głowami pogadać. Miłego dnia :)
-
2019/03/20 10:35:52
"Nie da się żyć nie uznając instytucji i organizacji społecznych, które nie my tworzyliśmy." - Stokrotki i Bratki .

Nie da się żyć z ludzmi, którzy nachalnie wpajają innym te instytucje lub organizacje, a zwłaszcza żeby do nich przystąpili.
Nadmiar religii prowadzi człowieka do opętania i chciałby tym swoim opętaniem zarazić innych. Może religia nie jest szkodliwa, ale gdy u religijnej osoby jest umiar?
Umiar musimy we wszystkim zachować, także w religii.
Szczęśliwi to ci, co mają umiar we wszystkim.

Bardzo dobry przykład z tą panią, która tak była opętana, że opętać chciała sąsiada.
-
2019/03/20 10:51:17
(nie dokończyłam tego przykładu. Temu panu nocą ukazywały się krasnoludki, ona tylko chciała go odpętać od tych zwidów, a że inna Instytucja wykorzystała moment,aby odpętać za jednym zamachem oboje - to już inna sprawa) !
-
2019/03/20 11:01:30
Brak rozsądku,przyzwolenie na mielenie mózgów,wywołuje opętańcze /o przeróżnym podłożu/ myśli i działania.
-
2019/03/20 11:11:35
Rozsądek = umiar.
Bardzo często nam tego brakuje, niestety.
-
2019/03/20 11:20:02
Hitler był człowiekiem opętanym i opętał (większość) Niemców swoją "religią". Skutki tego wszyscy znamy.
Tak to działa we wszystkim - najbardziej trzeba uważać na opętańców religijnych i ideologicznych. U nas nad Wisłą to niestety, zaczyna kwitnąć. Widać to nawet na tym blogu.
-
2019/03/20 12:02:50
"Ale teraz zagadka: kto to powiedział? "Uważam, że w szkołach trzeba prowadzić edukację seksualną. Płciowość to dar Boży, to nie potwór. (...)
Potrzebna jest edukacja seksualna dzieci. Ideałem jest, aby zacząć w domu, z rodzicami. Nie zawsze jest to możliwe z powodu wielu sytuacji rodzinnych lub dlatego, że nie wiedzą, jak to robić. Szkoła to nadrabia i powinna to czynić, w przeciwnym razie pozostaje pustka, która zostaje wypełniona przez jakąkolwiek ideologię" . Nie, nie ktoś z Gazety Wyborczej: papież Franciszek podczas lotu z Panamy do Rzymu." - Jan Turnau

Wszyscy wiedzą że papież Franciszek jest głową KK i zapewne dociera do niego, co w kraju nad Wisłą biskupi (podlegli papieżowi) wyczyniają, a więc nasuwa się pytanie:
Dlaczego papież Franciszek co innego mówi, a co innego czynią jemu podlegli biskupi?
Proszę o odpowiedz.

Mnie się wydaje że papież Franciszek wciąż robi dobrą minę do złej gry KK i o tym dobrze wie (oczywiście papież Franciszek). Dla mnie to oczywista obłuda z dodatkiem obskurantyzmu. Jeżeli szef jakiejkolwiek Instytucji nie radzi sobie z podwładnymi, to jest nazywanym słabym szefem i właśnie takie mam zdanie o papieżu Franciszku. Może i dobrze czasami mówi, ale gdy mowę swoją nie potrafi wprowadzić w czyn jest słabym człowiekiem i Jego mowa warta, co nic. Za dużo osób zachłysnęło się papieżem Franciszkiem (zwłaszcza pan Jan), który potrafi mówić, ale od czynów (które w słowie) stoi jak najdalej.
-
2019/03/20 12:14:08
Mam Awarcho do Ciebie pytanie. Kiedy idziesz na wojnę i strzelasz do żołnierza, który pół godziny wcześniej użyczył Ci ognia żebyś mógł odpalić swojego papierosa i który nie chciał ale go zmuszono żeby poszedł na wojnę to kiedy go zabijasz przelewasz krew winną czy niewinną ?
_________________
Z Twojego cytatu:

"Jest sześć rzeczy, których Jehowa naprawdę nienawidzi; owszem, siedem jest rzeczy obrzydliwych dla jego duszy:17 wyniosłe oczy, język fałszywy i ręce, które przelewają krew niewinną,"

-
2019/03/20 12:18:28
Mam Awarcho do Ciebie pytanie. Kiedy idziesz na wojnę i strzelasz do żołnierza, który pół godziny wcześniej użyczył Ci ognia żebyś mógł odpalić swojego papierosa i który nie chciał ale go zmuszono żeby poszedł na wojnę to kiedy go zabijasz przelewasz krew winną czy niewinną ?
_________________
Z Twojego cytatu:

"Jest sześć rzeczy, których Jehowa naprawdę nienawidzi; owszem, siedem jest rzeczy obrzydliwych dla jego duszy:17 wyniosłe oczy, język fałszywy i ręce, które przelewają krew niewinną," ??
-
2019/03/20 12:20:07
Skoro tak nalegacie - to ok! Rozsądnie już dopiszę, że moja opowiastka opiera się na zasłyszanej historyjce, opowiadanej przez towarzystwo wzajemnej adoracji - hreczkosiejów przy kieliszku! Nie wiadomo, ile w tych różnych opowieściach prawdy, ile zmyślenia... a ile celowej ingerencji! (upartego, zatwardziałego zakłamywania!) Jeśli chodzi o Kościół - to istnieje w nim coś takiego jak hierarchia - i - gdy bieda przyciśnie, to winę zrzuca się na wyższego rangą w tej hierarchii, a że nad biskupami stoi prymas i tak się składa, ze młodszy od biskupów, to co cwańsi na niego próbują zrzucić odpowiedzialność za to, co się dzieje w Kościele .... Współczuję Prymasowi, ale samo współczucie nie wystarczy. Chwała za to , że chociaż Pan Redaktor Go broni.
-
2019/03/20 12:32:49
Podwładni informują że to specyficzny kraj,bez kłamstwa w tym kraju daleko nie zajedziesz,kariery ani pieniędzy pracą nie zbudujesz.Będziesz samym swym istnieniem przeszkadzał.
-
2019/03/20 12:33:54
Słowa użyte: "znam przypadek..." to nie to samo, co o "zasłyszanej historyjce..."!

Czasami dobrze by było żeby uważać na słowa, które najczęściej są początkiem nieporozumień życia ludzkiego, wspólnego.
-
2019/03/20 12:39:59
Oczywiście !
"Hitler był człowiekiem opętanym i opętał (większość) Niemców swoją "religią". Piramidalny
To znany Autorowi przypadek czy historyjka zasłyszana?..... "Czasami dobrze by było żeby uważać na słowa, które najczęściej są początkiem nieporozumień życia ludzkiego, wspólnego. "
-
2019/03/20 12:44:07
Jak to nie wiesz Atrojko po czyjej stanąć stronie ? Po stronie świadków Jehowy. A jeśli nie to odpowiem Ci zaczynając zwrotem Piramidalnego: NIE MAM ŻADNYCH WĄTPLIWOŚCI, ŻE ATROJKA, AWARCHO I PIRAMIDALNY JEDYNIE PIEPRZĄ O NICZYM NA TYM BLOGU BO JAK KTOŚ NA NICH ZAGWIŻDŻE TO BE Z ŻADNYCH OPORÓW I ZADAWANIA JAKICHKOLWIEK PYTAŃ BĘDĄ DO SIEBIE NAWZAJEM STRZELAĆ I SIĘ ZABIJAĆ.
-
2019/03/20 12:44:22
W pełni się zgadzam z tym, co w ostatnim poście napisała Ewa.
Dodam też:
Kłamstwo w kraju nad Wisłą to droga do chwały i dostojnego życia. Przyzwoitość to droga do wegetacji. Kraj nad Wisłą to najdziwniejszy z krajów, który miałem okazję w swoim życiu poznać. Ludzie w nim nagminnie się "prostytuują", w każdej dziedzinie życia społecznego.
-
2019/03/20 12:48:34
Przypomnę, że Awarcho nie jest świadkiem Jehowy za którego na tym blogu się podaje. (Nie jest nawet ich sympatykiem.)
-
2019/03/20 12:49:44
Obecnie się przekonuje pewien Austriak (podobno związany z rodziną "Naczelnika Polski"?), z jakim krajem wszedł w biznes.
-
2019/03/20 12:51:32
Stokrotki, odpowiem Ci na pytanie, jak odgwiżdżesz to, co naszczekałeś!
-
2019/03/20 12:53:53
NIE MAM ŻADNYCH WĄTPLIWOŚCI, ŻE ATROJKA, AWARCHO I PIRAMIDALNY JEDYNIE PIEPRZĄ O NICZYM NA TYM BLOGU BO JAK KTOŚ NA NICH ZAGWIŻDŻE TO BEZ ŻADNYCH OPORÓW I ZADAWANIA JAKICHKOLWIEK PYTAŃ BĘDĄ DO SIEBIE NAWZAJEM STRZELAĆ I SIĘ ZABIJAĆ. B.
-
2019/03/20 12:55:53
Ale są ludzie, którzy tak nie postępują: www.jw.org
-
2019/03/20 13:15:39
Stokrotki i B.
Powiem tak, jak Awarcho kiedyś (w pełni się z nim zgadzam) - masz zryty łeb (coś w tym sensie).
-
2019/03/20 13:27:03
Są katolicy tacy jak Awi i są tacy jak Ewa.
Są ŚJ tacy ja Stokrotki i Bratki i są tacy jak Awarcho.

Dodam tylko że z takimi religiantami jak Awi i Stokrotki i Bratki nie chce mieć nic wspólnego - to fanatycy (zamknięte szczelnie konserwy), których powinno się omijać szerokim łukiem i tak to uczynię z Tobą Stokrotki i B. Jesteś fanatykiem religijnym z którym każda rozmowa kończy się tym samym - na brak argumentów odpowiadasz tym samym ("narzędziem" Pisma). Tylko tak potraficie!
Pismo taktujecie tylko i wyłącznie jako NARZĘDZIE do swoich celów. Jesteście niebezpieczni. Od dzisiaj taki grzeczny nie będę, jak dalej mnie będą nachodzić ŚJ!
Obnażyłeś w całej okazałości swoją ORGANIZACJĘ - Dziękuję!
-
2019/03/20 13:30:01
Dla Ciebie, nie ulega najmniejszych wątpliwości, że na pewno tak.
-
2019/03/20 13:34:30
Ale dlaczego "strzelać" i "się zabijać" ---- po czym to wnioskujesz, Stokrotki? W mojej ocenie , oprócz tego, że jesteś smarkaczem, to jeszcze uważam, że coś masz z głową nie tak.
-
2019/03/20 13:35:47
Gwizdanie, szczekanie, zabijanie się, strzelanie.... wyobraźnia mocno nadwyrężona. Odpocznij może
-
2019/03/20 13:37:04
Wszyscu coś o sobie nawzajem, Atrojko, uważamy.
-
2019/03/20 13:38:36
y
-
2019/03/20 13:41:31
___________________
1 List Jana 3: 7- 12
___________________

7 "Dzieci, nie dajcie się zwodzić nikomu;
kto postępuje sprawiedliwie,
jest sprawiedliwy,
tak jak On jest sprawiedliwy.
8 Kto grzeszy, jest dzieckiem diabła,
ponieważ diabeł trwa w grzechu od początku.
Syn Boży objawił się po to,
aby zniszczyć dzieła diabła.
9 Każdy, kto narodził się z Boga,
nie grzeszy,
gdyż trwa w nim nasienie Boże;
taki nie może grzeszyć, bo się narodził z Boga."

Musimy zachować przykazania, zwłaszcza przykazanie wzajemnej miłości

10 "Dzięki temu można rozpoznać
dzieci Boga i dzieci diabła:
każdy, kto postępuje niesprawiedliwie, nie jest z Boga,
jak i ten, kto nie miłuje swego brata.
11 Taka bowiem jest wola Boża,
którą objawiono nam od początku,
abyśmy się wzajemnie miłowali.
12 Nie tak, jak Kain, który pochodził od Złego
i zabił swego brata.
A dlaczego go zabił?
Ponieważ czyny jego były złe,
brata zaś sprawiedliwe."

/ Wg BT, katolickiego przekładu Biblii Tysiąclecia, Pallottinum /
-
2019/03/20 13:42:34
No tak. to racja :)
Zapomniałam już, co na Ciebie wypisywałam kilka dni temu, ale że dopiero dziś nastąpił odwet.... długo się musiałeś z tym gryźć !
-
2019/03/20 13:57:37
Przestrzegam wszystkich przed organizacją ŚJ (nie wszyscy są tacy jak Awarcho - rozsądni). Zdecydowana większość to chodzące programy pukające od drzwi do drzwi by złowić w sieć i zaprogramować. Zastanawiacie się, co się może stać, gdy organizacja ŚJ zdobędzie tylu członków, co ma KK?
Ja tak i obawiam się, że już tak milutko i sympatycznie nie będzie. Narzucą nam swój styl bycia i będzie dużo gorzej przy znanym nam KK. Cel mają jeden (na razie) zgromadzić w tej organizacji jak najwięcej członków, a potem sami zobaczycie, co będzie?
-
2019/03/20 14:11:53
Kiedy nastaje pełnia księżyca watachy wilków zaczynają ujadać :_)
-
2019/03/20 14:14:49
Sorry, pisze się to przez samo "h". Pierwszy raz w życiu posłużyłem się tym słowem. Bardzo mi się ono podoba :_))
-
2019/03/20 14:16:00
---> sjp & www.jw.org
-
2019/03/20 14:37:18
Stonoga ty na serio masz zryty sufit i to powaznie.Przynosisz hańbę tym co robisz.
Duch który toba targa swiadczy o ttym. Czy ty nie uczestniczysz w Teokratycznej Szkole Służby Kaznodziejskiej? Tam uczą taktu ,gestów mimiki ,,modulacji,,rozsadnego argumentowania,,jasności przedstawionego materiału i uporzadkowania i innych cennych rzeczy .Niczego z tych umiejetnosci tu nie zaprezentowałeś. Na pytania nie odpowiadzasz argumentami tylko się wsciekasz że inni nie podzielają twojej pseudo -logiki.
Jezeli uparłeś się ze wypracujesz tu qwantum pioniera to wpadłeś tyłkiem w krzaki cierniste.. Ale sadzę ze z jakichs powodów masz juz dawno mocno zdrapany móag..,
To co tu piszesz to nie jest EWANGELIZACJA......Nauczyciele jak chyba wiesz zalecają aby słuchaczy czy czytelników nie wprowadzać w stan zakłopotania w skutek osobistego egotycznego sznytu Objawiciela..Prawdy.. ale wykazywać tolerancję i zrozumienie.. To trudne ja wiem ale nie Niemozliwe...
Mam pewne domniemanie co do twojej osoby w kwestiach egzystencjalno-emocjonalnych ale nie bedę ci wkręcał..To twoja sprawa.. ale chyba..
-nie spotkałeś się naprawdę z potrzeba porozumienia i kompromisu
-nie spotkałeś sie z przesladowaniami i problemami egzystencjalnymi i zawodowymi
- nie zrozumiesz nigdy ludzi ..jakże więc wazysz się mówić ze rozumiesz Boga.?
-chyba jednak nigdy nie kochałes naprawdę kobiety..
-prawdopodobnie nie masz dzieci i bliskiej cielesnej rodziny
- uciekasz w urojony swiat pseudo swiat
Spróbój przenieść sie na serio do Rosji i Ukrainy i gloś tam Dobra Nowinę gdy policja i FSB wsadza do pierdla albo zabieraja literaturę i wyrzucają z pracy za swiatopogląd..
-- Czy oberwałeś kiedys od Ormowca...? Albo czy w Bronxie napadli cie chuligani? i kazali zjeść własny krawat?
Ponawiam Stonoga ten apel o rozwagę i wstrzemięźliwość..przemyśl też podczas tych wyścigów dwókółką uzycie maski na twarz i chroń drogi oddechowe. i oczy.
Codzienne Badanie Pism które cytowałem dzisiaj ma nieoceniona treść..Dla ciebie również.

ps.. Nie pozdrawiam ..bez pozdrowień..itp...było by nie fair.. Ja CIE JEDNAK POZDRAWIAM.. B óg łaskaw i bywa ze otwierahja sie oiczy slepych..głusi słyszą..A ubogim [w duchu] głoszona jest Ewangelia...
Wierzę że tego się jeszcze nauczysz.. to niełatwe...i nie polega na demonstrowaniu swojej osoby i ..nomen omen,, FINEZJI KULTURALNO-DUCHOWEJ
-
2019/03/20 15:18:22
PS... pełnia księżyca powoduje też nasilenie objawów maniakalnych i wzrasta ilość prób samobójczych.Podobnie jak wiatr halny...[ prof Julian Aleksandrowicz i Adam Kępiński] ,, Lęk'' ,,Rytm życia'',, Samobójstwa i bójki na Podhalu w swietle niedoborów jodu w diecie.. oraz klimatu''
Może jodu trochę zatrzyma jad..
-
2019/03/20 15:19:34
Dzięki Awarcho za rady.
-
2019/03/20 15:42:04
To, co tu Awarcho zaprezentował - nazywam głosem rozsądku żeby przemówić do "ciemności", do swojego "brata" w wierze. Niestety, takich ludzi jak Awarcho jest zbyt mało żeby przemówić do "ciemności".
Szkoda że takich głosów nie było tu, między katolikami?

Szacunek, wielki - dla Awarcho.
-
2019/03/20 15:49:44
Oprócz tego, ze niektórzy tu słyszą głosy, to można sobie też pomyśleć o bezwstydzie i wstrzymać się przynajmniej od bezwstydnych komentarzy.
-
2019/03/20 18:04:34
@Stokrotny
dzisiaj dopiero zajrzałam na ten blog.
No i wzielam do ręki inną Biblię, nie Tysiaclatkę lecz Biblię Warszawską wyd. przez Tow.Biblijne, w 1984r., którą się posługuję na co dzień.. I zajrzałam, tak jak poprzednio, do zacytowanego przez @Stokrotnego miejsca, czyli Izajasz 29;13.
I tam też czytam:
13. I rzekł Pan:
Ponieważ ten lud zbliża się do mnie swoimi ustami


A zatem tez jest w tej Biblii Pan
A w skład Komisji Przekładu wchodzą: ks. bp prof. Andrzej Wantuła, ks.bp prof.Jan Szeruda,ks .prof. Wiktor Niemczyk, ks,prof.Karol Wolfram, prof.Bronisław Wieczorkiewicz. Sami wybitni specjaliści-teologowie, tym razem protestanccy.

Z ciekawości zajrzałam jeszcze do Biblii Gdańskiej z 1632 roku !!
I tam tez czytamy:
13. Bo mówi Pan.
Przeto że ten lud przybliża się do mnie usty swemi ....

Konkluzja: przynajmniej w tych trzech chrześcijańskich Bibliach, które przytoczyłam, nie ma w omawianym miejscu terminu "Jahwe".
Wiec w dalszym ciągu podtrzymuję, że fałszerstwo @Stokrotnego polega na cytowaniu "Biblii Tysiaclecia" z samowolnym zastąpieniem słowa Pan na słowo Jahwe. Wszelkie dalsze wyjaśnienia komentatora - to subiektywne interpretacje.
Może na tym zakończymy ...?
-
2019/03/20 18:07:15
A teraz, Awi, zajrzyj do hebrajskiego oryginału. Pozdrawiam, B.
-
2019/03/20 18:42:34
A jak nszanowna Komentatorka ustosunkuje sie do stwierdezeń WIKIPEDII?..
Niezależnie od tego ja po0siadam własną biblie Tysiąclecia wydanie 2 Pallotinum gdzie wystepujke Imie Jehowa we wszystkich miejscach gdzie B.W ma słowo Pan.
No nie da sie zaprzeczyć historycznym faktom a nawet Imprimatur którym op-atrzył tę Biblię Kardynał Wyszyński.
No ale sa też tacy którzy chca zaprzeczyć temu ze woda jest cieczą..Szerokie fragmenty o poczatkach i dziejach Biblii Tysiaclecia..mozna znaleźć w Wikipedii..

Stonoga -stooo..mógł cytować B.W .. z wiadomych sobie powodów wszdził tam Imie Boga.. Nie chciało mu sie może cytować PNŚ?..albo inaczej. Nie ważne..
BT..wydanie 1 i 2 zawieraa kilka tysięcy raze wymienione imie Boga..Podobnie jak Amerykańska Wersja Standartowa.. ale nie tak wiele..
Orginały są niedostępne dla ogółu i nikt tam nie zajrzy...Co by to zmieniło w głowach? ...
-
2019/03/20 18:44:32
@Stokrotny.
Nie musze zagladać, bo wiem ze tam będzie tetragram. Ale Ty nie cytowałeś Biblia Hebraica, lecz Biblię Tysiaclecia.

-
2019/03/20 18:54:42
Pardon nie Jehowa ale Jahwe..omyłka..pomyłka. moja.;
-
2019/03/20 19:04:18
W hebrajskim oryginale występuje słowo Adonaj, a W katolickim kościele : "W 2008 roku Kongregacja ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów Kościoła katolickiego wydała dyrektywę, która zawierała zalecenie, by w obrzędach liturgicznych unikać stosowanego dotąd biblijnego imienia Jahwe, zastępując je odpowiednikiem Adonai, w znaczeniu Pan. Zalecenie to wydano, by zgodnie z hebrajską tradycją imię Boga pozostawało niewypowiedziane
-
2019/03/20 19:19:10
Atrojko, przeczytałam Twoje refleksje, rozumiem, że podobnie jak Fajka ganisz mnie za stosowanie terminu "palancik" do Trzaskowskiego. Ty natomiast, jeśli dobrze zrozumiałam, pochwalasz jego decyzję lub nie masz żadnego emocjonalnego stosunku do jego działań, co może wynikać z takiego oto Twojego zdania:
"Bogu dziękuję, że moje dzieci są już dorosłe, że to, co ja i one przeszły przez całą tę - szumnie nazwaną - edukację - mamy za sobą! "
Cieszę się, ze dzieci tak szybki podrosły, bo jeszcze niedawno pisałaś o małych chłopcach (którzy, jak zapamiętałam, wycięli CI dziurę w spódnicy...). No, ale skoro dzieci są już dorosłe, to ..... mogą pojawić się wnuczęta ....! Wiec nie tracę nadziei, że może wtedy zmienisz zdanie na temat tej homo-edukacji od przedszkola. Tylko że wtedy może być już za późno na jakikolwiek sprzeciw ......
-
2019/03/20 19:44:53
Awi, jesteś pewna, że on tam jeszcze jest (nadal jeszcze święty TETRAGRAM) ? A może za przykładem tych zboczków z komitetu BT i rabinów żydowskich Bóg doszedł do wniosku, że starotestamentowe imię Jahwe już Mu się nie podoba i w cudowny spsób usunął je z wszystkich dostępcych oryginałów ? Nie zdziwiłbym się gdyby tak było w przypadku jeśli masz świętą rację. Skoro Bóg wysłuchał Mojżesza w nie aż tak drobnej sprawie (chciał pochłonąć wszystkich Izraelitów na Synaju za jednym zamachem) to dlaczego nie miałby się przychylić do opinii tych palantów, którzy poprawiają natchnione oryginalne teksty według własnych chorych pomysłów ? Do żądań Lota Bg również się przychyliľ gdy temu zamiast w góry (jak mu nalazał Bóg) zach iało się szukać wygód w Coarze. Może więc najpierw sprawdź, a jak to zrobisz pogadamy. Chyba że ostatecznie kapitulujesz i się poddajesz ? B.
-
2019/03/20 19:48:25
/ A poza tym to chyba powinienem się już stąd wylogować bo się przy Was demoralizuję /
-
2019/03/20 20:07:04
Awi, jedna strona konfliktu (oby to był tylko konflikt!) twierdzi że broni dzieci, druga - broni ludzi wykluczanych społecznie. A ja jestem po stronie broniącej i dzieci, i osoby spychane na margines. Nie chcę się przyłączać do protestów zawierających jakiekolwiek formy ubliżające - chociaż palancik lepiej brzmi niż szczujnia.
Dziury w spódnicach wycinał chory na Alzheimera wuj mojej pani profesor i naszywał na nie łaty, Moje dzieci nic takiego nie robiły - jeśli jakieś pomysły im przychodziły do głowy, to bardziej mąż nad tym ubolewał. Zanim doczekam wnucząt i ich wieku szkolnego - to na pewno sytuacja programowa w Polsce będzie już stabilna, taką mam nadzieję.
-
2019/03/20 20:58:19
"A poza tym to chyba powinienem się już stąd wylogować bo się przy Was demoralizuję" - Stokrotki i B.

Dobre - Stokrotki i B. upada moralnie (na blogu chrześcijańskim)!!!
-
2019/03/20 22:34:14
Ładny mi chrześcijański blog. Chyba zapomniałeś Piramidaly wrzucić to w potrójne pazurki. Jeszcze trochę i wyrosną mi czarne skrzydła. Tak jak Wam: 1 List Jana 3: 7- 12, wg bT.
-
2019/03/20 23:01:38
Atrojko,
a gdzie i kiedy homoseksualni są wykluczani w Polsce......Podaj jakies przykłady. Bo ja na dźwięk tych zdań widzę tylko Paradę Równości......
Natomiast wykluczający jest Trzaskowski: organizuje hotel dla homo-, podczas gdy w Warszawie brakuje w noclegowniach miejsc dla bezdomnych, przetargi dla przedsiębiorców będą uwzgledniac w pierwszej kolejności tych homo-. itd., itd. To kto tu jest wykluczony????
-
2019/03/20 23:09:01
Stokrotki i B.
Żyję już długo na tym świecie i doskonale wiem, że te prawdziwe chrześcijaństwo nie istnieje i nigdy istnieć nie będzie, wiesz dlaczego?
Bo to, co jest w Ewangeliach, jest niemożliwe do spełnienia przez człowieka.
Dowodem sam Ty jesteś - zamiast nastawiać drugi policzek do bicia, odwalasz na ślepo nie tylko po policzkach. Niestety, tacy jesteśmy i wciąż mnie najbardziej zastanawia, jakie jest nasze prawdziwe pochodzenie, bo tak naprawdę nie takie, jak nam się wciska, czyli boskie. Ewangelie chcecie żeby stosowali inni, ale już Was nie dotyczy, bo Wam wpojono, że macie tylko uwierzyć ...

Większość rzeczy i postępowanie ludzkie mnie już nie dziwi - może ewolucja przyniesie jakieś skutki pozytywne. Ludzie są bardzo leniwi, wciąż mniemam że samodzielne myślenie to dla nich coś obcego i to szczególna przyczyna, że są wśród nas tacy, którzy to umiejętnie wykorzystują do swoich niecnych celów. O tym można by dużo pisać, ale po co? To nic nie da, to nie dociera do ludzi - lenistwo to potęga ludzkości i stąd tak łatwo można ich programować na dowolny cel. Tym celem najczęściej władza i materializm niebywały dla nielicznych. Sami jesteśmy temu winni i tu nie mam też wątpliwości. LENISTWO to według mnie najcięższy grzech ludzkości. Dla wyjaśnienia wcale nie myślę ani nie piszę o lenistwie nad mieć, ale nad BYĆ, Być wspólnie w pokoju i przyzwoicie na miarę człowieka i człowieczeństwa.
-
2019/03/20 23:21:25
Jeszcze dodam (dla Atrojki). Seksedukacja wg Karty Trzaskowskiego ma się zaczynać w przedszkolach, a ta "stabilizacja", o której piszesz , może się ustabilizować zgodnie z wytycznymi Unijnego szamba moralnego. Jest ostatni dzwonek .....
-
2019/03/20 23:56:34
Seksedukacja w przedszkolach... To będą zajęcia praktyczne czy teoretyczne ??
-
2019/03/20 23:58:49
@Stokrotny, nie myśl o wylogowaniu. Dotrwaj do końca biegu (=blogu). Ja jestem tu wyklinana realnie od paru lat przez "szlachetnego" i rozumnego ateistę Piramidalnego i nie tylko przez niego ......;)

Ale nie uciekam, bo znam słowa Jezusa Chrystusa:
"Błogosławieni jesteście, gdy ludzie wam urągają i prześladują was i gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was." (Mat.5;11)
-
2019/03/20 23:59:12
I jest to pomysł Biedronia czy opozycji ? Nie dostarczyłaś mi listy, Awi, więc nie bardzo się orientuję.
-
2019/03/21 00:02:41
Jestem jeszcze na mieście i telefon mi pada więc jeśli coś napiszesz przeczytam później. Pozdrawiam, B.
-
2019/03/21 00:22:50
Masz tu malutki fragment wytycznych WHO (Swiatowej Organizacji Zdrowia) zawartych w Karcie LGBT + podpisanej przez Trzaskowskiego.

Wyszczególniono grupy wiekowe dzieci i młodzież w wieku: 0-4 lata, 4-6 lat, 6-9 lat, 9-12 lat, 12-15 lat oraz osoby powyżej 15. roku życia. Zaznaczono jednocześnie, że graniczne limity wiekowe powinny być traktowane w elastyczny sposób.

Według standardów WHO dzieci w grupie wiekowej 0-4 powinny znać wszystkie części ciała i ich funkcje ....[...] W tej grupie wiekowej zalecana jest także rozmowa z dzieckiem na temat radości i przyjemności z dotykania własnego ciała, masturbacji w okresie wczesnego dzieciństwa, rozmowa na temat zagadnień płodności i prokreacji, a także nauczenie dziecka poprawnego słownictwa. takiego jak ciąża, poród, posiadanie dzieci.

[...]
-
2019/03/21 00:38:37
Pięknie tu zmanipulowane to, jakie są zalecenia WHO.
Według Awi dzieci w grupie od 0-4 lat ma uczyć się o masturbacji.
Podłość ludzka nie zna granic!
-
2019/03/21 00:55:45
Kłamstwa niektórych ludzi są porażające żeby tylko cel był uskuteczniony.
Prostytuowanie jest niebywałe w tym kraju nad Wisłą (nie mam na myśli sexu).
-
2019/03/21 05:11:54
Bezwstyd. Tak. ale czy "Kościół się chwieje... " ?
-
2019/03/21 10:48:42
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24537079,deklaracja-lgbt-doprowadzi-do-seksualizacji-dzieci-robienie.html

Żeby było jasne - nie jestem zwolennikiem tej nauki w szkole. To rola rodziców, a nie ludzi mi obcych i obcych dla moich dzieci.
Też nie jestem zwolennikiem prania mózgów dzieciom przez naukę religii.

Ja tylko chciałbym mediom przypomnieć, że jeżeli chodzi o tą słynną masturbację to nie dotyczy grupy wiekowej od 0-4 lat, tylko w grupie od 4 lat. Tu nawet biskupi są rzetelniejsi od manipulujących ludzmi "dziennikarzy.
Jest tabelka w tym artykule przedstawiona przez Mazurkiewicz i jasno widać której to grupy dzieci dotyczy.

Żałośni są niektórzy dziennikarze i te dwie grupy które ze sobą wojują, a zwłaszcza tacy, jak Awi.
-
2019/03/21 11:01:27
Jeżeli chodzi o to, co podpisał prezydent Warszawy Trzaskowski, to najpierw proszę się z tym zapoznać, a nie manipulować dalej i rozsiewać perfidne kłamstwa.
-
2019/03/21 11:45:44
Ja nie rozsiewam plotek, szlachetny koleżko Piramidalny, kiepsko zorientowany w sytuacji.

My, mieszkańcy Warszawy zaniepokojeni tym stanem rzeczy, podpisaliśmy już (przez Internet) kilka PETYCJI do Mnisterstwa Edukacji, do Rzecznika Praw Dziecka i do ORDO IURIS. Wszyscy przedstawiciele tych podmiotów, a także posłowie z Koalicji Narodowej, m.in. p.Robert Winnicki, Bernatowicz,, a także p.Kaja Godek zabierali glos podczas pierwszego PROTESTU pod Ratuszem. Domagamy się odrzucenia Karty i dymisji Trzaskowskiego wraz z Rabiejem.
Sprawa odrzucenia tej Karty stała się również priorytetem Rządu i prezes J.Kaczyński wyraźnie mówił o tym już podczas I i II Konwencji PISu..
ps. Jeżeli sprawa odrzucenia Karty będzie się przeciągac, zaczniemy dyżurowac pod szkołami podstawowymi, żeby nie dopuścić żadnych "edukatorów" i tzw. "latarników" (o tym mowa w Karcie ). Liczymy na pomoc Młodzieży Wszechpolskiej......
Żaden hostel dla homoseksualnych w Warszawie nie stanie.....chyba że na dziedzińcu Ratusza .......;))) przed oknami Trzaskowskiego......
-
2019/03/21 12:07:18
Tak, Piramidalny, poprzednie pokolenia Polaków (tych prawdziwych, a nie tych z obozów zdrady narodowej i zaprzaństwa), walczyły o niepodległość i o polski język.
A nasze pokolenie musi teraz walczyć o nasze dzieci, o normalność i o przetrwanie cywilizacji łacińskiej..... Niewykluczone że poleje się krew .....